Potrivit dispozitiilor art.4, alin.1, lit.b din OG 130/2010 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”. In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, OMA FITNESS iti garanteaza un termen de retur nu mai mare decat cel garantat prin lege, si anume in 15 zile de la cumparare.

Cumparatorul va organiza si va suporta cheltuielile legate de returul sau schimbul produselor.
Cumparatorul nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre OMA FITNESS.

Pentru exercitarea dreptului de renuntare si returnare produs, va rugam sa ne contactati telefonic sau pe email.

Din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, ne rezervam dreptul legal de a nu accepta pentru retur: costumele de baie, sosetele, prosoapele, pantalonii termici, piesele de lenjerie intima.

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa: support@oma-fitness.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.


Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

 

Costurile de transport pentru preluare colet si livrare produs schimbat vor fi suprtate de dvs.

 

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale. Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in mail-ul in care cereti returnarea produsului. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 30 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.